בלוג טריפל די - הדמיה, שיווק ואדריכלות
שימוש בהדמיות לשיווק נכסים קיימים
מרבית עבודות ההדמייה שאנחנו כחברת הדמיות מכינים, הם הדמיות של נכסים חדשים – בתים, מבנים, דירות, נכסים מסחריים, משרדים וכו'. עם זאת, ישנם לא מעט
שיווק מוצרים דרך הדמיות – מדוע זה כה פופולארי?
אנשי שיווק לעיתים מופתעים מכך ששיווק מוצרים באמצעות הדמיות הוא כלי פופולרי שצובר תאוצה בשנים האחרונות. לכאורה – בניגוד למבנה שעדיין לא קיים, מוצרים הם
שלבים שונים בחיי הפרויקט שבהם נדרשת הדמיה
בתור חברה שקיימת מעל 5 שנים, יצא לנו להתנסות בסוגים שונים של הדמיות, כך שעם הזמן למדנו שלמעשה ישנם שלבים שונים בחיי הפרויקט, שבהם נדרשת
שיווק פרויקטי נדל"ן דרך סרטוני הדמיה
סרטוני אנימציה ממוחשבת נחשבים למוצר יחסית יקרה בעולם ההדמיות, כאשר העלות שלהן מגיע בדרך כלל לסדר גודל של עשרות אלפי שקלים, לעומת אלפי שקלים בודדים
הדמיות של מבנים לשימור – דגשים וסוגיות יחודיות
מבנים לשימור הם חלק משמעותי מהנוף האורבני במספר ערים בישראל, וכמעט אינן קיימות באחרות. הערים העיקריות שבהן שימור המבנים נפוץ הן תל אביב, ירושלים וחיפה.
סוגי ההדמיה השונים לשיווק דירות למגורים
דירה נמכרת במיליוני ₪ רבים, ובניינים נמכרים בסך הכל בסכומים של עשרות ואף מאות מליונים. לכן, זה רק הגיוני שתקציב השיווק למכירתם יהיה בהתאם. בדרך
המהפכה שיצרה תרבות ההדמיות בעולם התכנון
זה נראה רחוק שנות אור, ולנו כבר קשה להאמין שעולם כזה התקיים, אבל בעבר הלא רחוק, כמעט ולא הייתה אפשרות טכנית לייצר הדמיות לפרויקטים של
הדמיות אדריכליות והמטרות השונות שלשמן הן נוצרות
בתור סטודיו הדמיות מהגדולים בארץ, אנו נתקלים בלקוחות שונים עם צרכים שונים שגורמים להם להזמין מאיתנו הדמיות. לעיתים הצרכים הללו גם מובילים לדרך עבודה אחרת